Sunday 20 March 2011

Cik Puyu :: Design 3 :: Penternakan Ikan Air Tawar


Oleh : AZIZAH BT FAZIL (D20072030964)

   Design yang ke 3 pula menonjolkan tempat makan ala-ala tradisional yang didirikan di tengah-tengah tasik. Pengunjung yang berkunjung ke sini bolehlah menikmati hidangan berasakan kepada makanan ikan air tawar. 


  Pengunjung juga berkesempatan untuk memancing di sini dan juga boleh terus memasak di atas restoran yang disediakan. Pengunjung boleh meminta chef yang berada di situ untuk memasak hidangan yang mereka ingini dengan hasil tangkapan mereka sendiri. Kami juga ada menyediakan ruangan untuk pengunjung yang ingin memasak sendiri  masakan menikut cita rasa mereka. Barangan untuk memasak tidak disediakan. Pengunjung bolehlah membawa barangan sendiri daripada rumah. Kami hanya menyediakan dapur untuk memasak. Segala kelengkapan lain hendaklah disediakan sendiri. 


  Tiada bayaran dikenakan untuk pengunjung yang ingin memasak sendiri tetapi bayaran akan dikenakan bagi pengunjung yang meminta chef untuk menyediakan hidangan mereka. Bayaran yang dikenakan berdasarkan kepada harga makanan yang dipesan mengikut harga pasaran.

2 comments:

  1. berkenan sgt dekat bunga tuu..canteekk

    ReplyDelete
  2. cik fadh berkenan ke?tnm la kt umh bnyak2..nama pkok tu janda merana klau xsilap..cri la benih bleh tnam kt umh nnti..mmg cntik pkok tu..

    ReplyDelete